A jótállás időtartama 12 hónap. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A fogyasztói szerződés keretében vásárolt, jelen jótállási jegyen feltüntetett típusú és gyártási számú készülékre a Sport8 12 hónapig jótállást vállal az általa forgalmazott kardio- és fitneszgépekre. Ez alól kivételt képeznek:
A jótállás iránti igényt az eredeti JÓTÁLLÁSI JEGY és az EREDETI SZÁMLA egyidejű bemutatásával lehet érvényesíteni. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
* Az általános garancia nem vonatkozik a természetes elhasználódás során elkopott alkatrészekre (forgó és kopó alkatrészek).
A nem megfelelő kezelés elkerülésére, kezelési és használati útmutatót mellékelünk a fogyasztási cikkhez. Kérjük, hogy az abban foglaltakat tartsa be, mert a használati útmutatótól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hibára, a jótállás időtartamán belül nem vállaljuk a díjmentes kijavítást, ennek javítási költsége a jótállási időn belül is a Vásárlót terheli.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
Változhatnak a jótállási feltételek abban az esetben:
Nem vállaljuk továbbá a jótállás időtartamán belül a díjmentes kijavítást, a természetes elhasználódás miatt elkopott alkatrészekre (kopó, forgó alkatrészek). Vállaljuk minden a SPORT8 Hungary Kft. által forgalmazott kardio- és fitneszgép jótállási időn belüli, illetve azon túli javítását. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. A professzionális (termi) kardiogépek összeszerelését kizárólag a Sport8 szakemberei végezhetik!
Karbantartási munkák elvégzése (szilikonozás, csavarkötések ellenőrzése, egyéb beállítások) a vásárló feladatát képezik. A karbantartási munkák elmaradásából meghibásodott
termék javítási költsége a jótállási időn belül is vásárlót terheli. Professzionális (edzőtermi) gépek esetében igény szerint cégünk negyedéves általános karbantartási szerződést
köt, így biztosítja a berendezés folyamatos működését és hosszú élettartamát.
A hiba bejelentése:
A vásárlónak a terméket, a vásárlást követően haladéktalanul meg kell vizsgálnia és az esetleges hibát a javítószolgálatnál haladéktalanul jeleznie, kell írásban. A vásárlónak a jótállási igényt a javítószolgálatnál kell bejelentenie levélben, faxon vagy E-mailben. A vásárló köteles a hiba felfedése után, kifogását haladéktalanul közölni. A hiba első észlelésétől kezdve a javítás befejezéséig a terméket használni nem szabad. A hibás termék tovább történő használata miatt bekövetkezett károk megtérítéséért az eladó nem felel.